AKADEMIE LIBCHAVY
SPOKOJENÉ A TVOŘIVÉ ŠKOLY
Apartmány na vršku

Novinky
Přihlaste se k odběru novinek o projektu Školy v zemi Komenského
Romana Lisnerová

Jako učitelka jsem měla možnost poznat prostředí mateřské, základní i základní umělecké školy a vyučovala jsem také na vysoké škole. V posledních deseti letech jsem ředitelkou školy. Ve výuce i ve vedení kolegů využívám podporující přístup, založený na svobodné volbě a odpovědnosti.
Baví mě předávat zkušenosti a podporovat pedagogy v jejich profesním rozvoji. Každé setkání s nimi vnímám jako vzájemně obohacující.Celý svůj profesní život se neustále vzdělávám a hledám novou inspiraci pro svoji činnost.
Mám ráda umění – hlavně tanec a hudbu. Umění a koučování mají totiž hodně společného – otevírají člověku nové možnosti, rozvíjí jeho kreativitu, dávají svobodu – zkrátka přinášejí inspiraci.
Chci se věnovat všem, kteří na sobě chtějí pracovat. Věřím, že koučování a mentoring jsou přístupy, které pomáhají nalézat nový rozměr i smysl všeho, čemu se věnujeme. Proto mají své místo také ve školách.
TÉMATA ZE ŠKOLNÍHO PROSTŘEDÍ, KTERÝM SE VĚNUJI:
• Vize školy
• Podpora profesního rozvoje pedagogů
• Uvádění začínajících učitelů
• Profesní rozvoj ředitele školy
• Vedení profesního portfolia pedagoga
• Hodnocení pedagogů
• Plánování výuky
• Poskytování zpětné vazby
• Náhledy ve výuce (hospitace, vzájemné hospitace)
• Školní vzdělávací program
• Kontinuita předškolního a základního vzdělávání
MOJE DALŠÍ AKTIVITY:
• Manažerská činnost v národních projektech ESF: Pilot Z, Kariéra, Adaptace, IMKA, SYPO, APIV
• Lektorská a mentorská činnost pro NIDV
• Mentorská činnost pro školy – Místní akční plán Kostelecko II.
• Členka správní rady nadace Qiido – podpora vzdělávání mimořádně nadaných žáků
• Lektorka katedry Andragogiky a managementu vzdělávání pedagogické fakulty UK v Praze
MOJE VZDĚLÁNÍ A VYBRANÉ KURZY
• Učitelství pro první stupeň základní školy (ZČU v Plzni); státní rigorózní zkouška (PedF UK)
• Taneční pedagogika (AMU)
• Manažerské dovednosti a vedení lidí
• Komunikační a lektorské dovednosti
• RWCT – program Čtením a psaním ke kritickému myšlení
• Respektovat a být respektován
• Matematika prof. Hejného
• Studium pro vedoucí pracovníky ve školství (PedF UK)
• TOŠ – Trvalá obnova školy – studium pro vedoucí pracovníky ve školství (vedení lidí, komunikace, hodnocení apod.)
• Rozvoj mentorských dovedností (NIDV)
• První spirála kouče (Koučink akademie Libchavy)
• Druhá spirála kouče (Akademie Libchavy)
• Země koučů (Akademie Libchavy)
• Koučování systémů (Akademie Libchavy)